قلم کده

با عضوشدن در کانال تلگرامی ما اخرین اخباررامشاهده کنید

قلم کده

با عضوشدن در کانال تلگرامی ما اخرین اخباررامشاهده کنید

قلم کده

این سایت با هدف آگاهی شما از اخرین وبه روز ترین اخبارواطلاعات از موسیقی وسینمای ایران وجهان و ورفع نیازهاتون در هربخشی در فضایی متنوع ساخته شده است؛امیدوارم با نظراتون مرا در بهبود اطلاعات وارتقا ی کیفیت این وبلاگ یاری نمایید.

میتونیددرتلگرام نیز مارو همراهی کنیدونظرات خودتونو برایمان ارسال کنید

telegram.me/qalamplus

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
  • ۱۳ ارديبهشت ۹۸، ۰۶:۰۳ - پریسا نامجو
    ممنونم

مطالب این بخش به کمک  سایت زومیت قرار گرفته است

بهترین گوشی‌های هوشمند بازار با قیمت ۸۰۰ هزار تا ۱.۵ میلیون تومان؛ آبان ۹۵

 

نکاتی که در زمان خرید گوشی هوشمند میان رده باید به آن توجه کنید

  • بعضی اوقات بهترین گوشی میان‌رده، پرچمدار سال گذشته‌ی شرکت‌ها است؛ چرا که شرکت‌ها عموما پشتیبانی خوبی از پرچمداران خود دارند و این محصولات از کیفیت ساخت بالایی برخوردارند.

 

  •  گوشی‌های هوشمند میان‌رده در اندازه‌های مختلف عرضه می‌شوند. بنابراین سعی کنید ابعاد عرض و طول دستگاهی که انتخاب می‌کنید با اندازه‌ی دستان شما متناسب باشد و راحت در دست قرار گیرد. به عبارت دیگر خوش‌دست بودن گوشی هوشمند، اهمیت زیادی در کار با دستگاه دارد.

 

  • خوشبختانه در بین گوشی‌های میان‌رده از حق انتخاب بهتری برای کیفیت صفحه‌نمایش برخورداریم. کیفیت و وضوح صفحه‌نمایش یکی از تاثیر گذارترین بخش‌های مورد استفاده شما از یک گوشی موبایل هوشمند است. بنابراین اگر زیاد به صفحه‌نمایش دستگاه برای مطالعه، پیام دادن، بازی کردن و موارد دیگر خیره می‌شوید، کیفیت نمایشگر دستگاه اهمیت زیادی پیدا می‌کند. معمولا در بین گوشی‌های میان‌رده این لیست، کیفیت صفحه‌نمایش دستگاه‌ها Full HD یا HD است که هر دو رزولوشن برای یک گوشی هوشمند مناسب است، اما سعی کنید با توجه به ترجیح خود انتخاب کنید.

 

  • به ابعاد و وزن دستگاه حتما توجه خاص داشته باشید. اگر گوشی با وزن زیاد بخرید بعد از مدتی سنگینی آن موجب نارضایتی شما می‌شود. بنابراین ابعاد و ضخامتی مناسب نیز به خوش‌دستی دستگاه کمک بسیار می‌کند.

 

  • یکی دیگر از چالش‌هایی که زمان خرید گوشی‌های هوشمند با آن رو به رو هستید، بخش دوربین دستگاه است. اگر دوربین از اهمیت بسیار زیادی در انتخاب شما برخوردار است، بهترین دوربین را می‌توانید با گوشی‌های پرچمدار در اختیار داشته باشید. با این‌حال دستگاه‌های دیگری که در کنار سخت‌افزار خوب، دوربین مناسبی در اختیار شما قرار می‌دهند نیز در لیست قرار داده‌ایم.

 

  • حتما سعی کنید قبل از انتخاب دستگاه، آن را از نزدیک در دست بگیرید و موردی را انتخاب کنید که نزدیکی بیشتری با سلیقه و ترجیح شما دارد. همچنین اگر قصد خرید از بازار را دارید، حتما پیش از اقدام به خرید از طریق فروشگاه‌های آنلاین، قیمت‌ها را چک کنید تا حدود قیمت دستگاه مورد نظرتان را بدانید.

 

  • این که گوشی ساخت کدام کشور است اهمیتی ندارد. آن چه مهم است اصل بودن و نو بودن دستگاه است. مسایل مربوط به محل ساخت گوشی، در واقع ترفندی است که برخی فروشندگان غیرمتعهد برای گران فروشی‌ به کار می‌برند. مثلا کیفیت یک گوشی سامسونگ که روی جعبه آن نوشته تولید کُره با نمونه‌ی دیگر همان گوشی که در چین تولید شده هیچ تفاوتی ندارد.

 

  • اگر تمایل دارید در هنگام خرید گوشی لوازم جانبی مثل محافظ نمایشگر یا قاب بدنه تهیه کنید، قبل از رفتن به بازار قیمت آنها را نیز مورد توجه قرار دهید. امروزه اکثر گوشی‌های رده بالا نمایشگرهایی بسیار مقاوم دارند که از محافظ‌های پلاستیکی و تلقی بی نیاز هستند. مقاله های زیررو مطالعه کنید

95/7/15

بهترین گوشی‌های هوشمند بازار با قیمت ۸۰۰ هزار تا ۱.۵ میلیون تومان؛ آبان 95

 

بررسی ویدیویی اکسپریا ایکس زد سونی

 

 

بررسی ویدیویی هواوی P9

 

به روز رسانی بعدی  24ابان ماه